Å regnet det bara öser ner

Igår så var det en väldigt grå dag! regnet hängde i luften hela dagen och Linn äger inte regnkläder, så det blev till att stanna inne hela dagen. Det enda som vi gjorde var att ta en fika på Märtas cafe för att få lite miljöombyte. På kvällen så gav jag mig ut i Måga skogen och sprang milen, benen var tung efter fartleken dagen innan. När man efter bara ett par hundra meter känner sig orkeslös så känns det otroligt skönt att ändå klara av milen ;).

Idag så har jag arbetat halva dagen, det var det sista handikapprådet innan sommaren, det var väldigt trevligt att träffas, äta lite lunch. Gav mig sedan av till Hudik för att inhandla lite kläder till Linn och Liam, hittade regnkläder till Linn - hon kommer att se ut som en lite godis.

i kväll blir det vila för hela slanten, jag är såå tung i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0