Dom blev gifta!

Lördagmorgon = Måga! Idag är det den dagen i veckan då jag ska vara ute länge! springa minst i 70 minuter men helst 80. Gav mig iväg ut i skogen - först 5,7, sedan 3,5 och när jag skulle springa sista varvet så skulle jag igentligen ta 2,5 men såg på tidtagningen att jag skulle hinna med 3,5, så det blev 82 minuter jogging. Jag kom 12,7 kilometer - det är det längsta som jag någonsin har sprungit. Känner mig mäkta stolt.
Sedan hem och skicka iväg gubben min till gymet, han kom tillbaka inom 5 minuter - sommarstängt på lördagar, så det blev inget för honom.

Senare under dagen skjutsade vi iväg Linn till mormor - hon ska sova där.

Runt 15.00 begav vi oss, Jag, Leif och Liam till kyrkan i Järvsö. Efter vigseln kom morfar och Carina och hämtade Liam! En helt barnfri fest ;))


Festen var superkul, maten var underbar. Vi kom hem 03.00 ungefär, så imorse runt 10.00 så vaknade vi lite lätt matt i kropp och knopp. Låg och drog oss till två då måsta vi upp och iväg och hämta hem lill prinsessan. Prinsen kom runt 16.


Idag blev det en vilodag - nya krafter nästa vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0