En lekfulldag

Idag har jag och barnen tillbringat halva dagen i folkparken! båda barnen älskar att vara där! det gör jag också! det är så skönt att de får springa som dom vill utan att man behöver vara rädd för bilar.

Dagen avslutade jag med fartlek! fy fan säger jag bara. Det är så jä.... jobbigt. Jag joggade lite lätt i 10 minuter, sedan 3 min snabbt och 3 min sakta, därefter 2 min fortare och 2 min saktare, 1 min fortare och 1 min saktare, 2 min fort och 2 saktare och till sist 3 minuter allt man har kvar. Sedan en stilla jogg i 10 minuter. Det är nära att man spyr. Men efteråt känns det bra- då skulle man kunna göra det igen!

Leken på eftermiddagen men barnen var mycket behagligare än leken på kvällen.

Vet inte hur man är funtad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0