Har fuskat lite!!

Senast jag skrev var dagen innan midsommarafton - så jag har fuskat lite! så kan det bli ibland. Hela familjen åkte iallafall till stugan i storsand! det var lite halvtrist väder, men trevligt blev det ändå! Vi började med en sen lunch när alla hade kommit, pappa, Carina, Sofie, Andreas, Johan, Leif, Linn, Liam, Peter, Kristin, Rasmus, lilla Theo 8 dagar samt jag. Vi var ett stort gäng. Jag hade tänkt att ta det lugnt, men man vet ju hur det blir! Midsommarfesten slutade med ett nattdopp i havet - det var säker bara 12 grader! fy bubblan va kallt. Dagen som följer var tuff för vissa - ingen nämnd ingen glömd. Söndagen var underbar! solen visade sig och jag mådde bra! Vi åkte ut till Hölik och åt lunch (fiskbuffe, super gott), efter lunchen så gick vi ner till badet så att Liam, Linn och Rasmus fick ta ett dopp! skönt tyckte dom! kallt tyckte jag.

Måndag åkte jag till jobbet! var där till lunch. efter lunch så åkte jag och barnen till Kaffären i Järvsö och fikade/lekte en stund.

Tisdag blev en dag i vattnetstecken! en dag på norebadet! Jag brände mig på axlarna och ryggen. Barnen är som fiskar.

Eftersom jag brände mig på tisdagen så ville jag inte till stranden så vi begav oss till Järvzoo och tittade på djuren, det var Liam, Linn, farmor, mormor, Emmelie, Nova och jag. Vi grillade korv, titta på djur och åt glass i värmen. En jättetrevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0