Packa pappas kappsäck del 2

Igår kom vi hem från Gävle, jag, ungarna och mamma åkte dit i Tisdags för att snusa på lilla Theo! Det är jättetrevligt att åka iväg med barnen! men gud vad det går åt energi! Både jag, ungarna och mamma är helt slut . Nu ska vi till att packa om väskan nu ska vi till pappa och Carinas stuga ute vid Hudiksvallskusten. Det kommer att bli jätteroligt. Alla mina syskon ( 3 st ) kommer att vara där. Vi beger oss efter frukost och stannar till lördag eller söndag, det beror på hur dålig vi blir! och naturligtvis hur vädret blir.

I onsdags var det en vilodag så igår så var det bara att åka upp till Mågaskogen och nöta skor och stig. Idag kommer jag att göra det långpass som jag igentligen ska göra på midsommardagen, jag tror inte att jag är upplagd för det då! vad tror ni?

Ha en trevlig midsommar på er!!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Isånnafall kommer ni få stanna till måndag, för fest kommer det bli! ;)

2009-06-18 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0