har fuskat ett par dagar

Har inte delat med mig på ett par dagar! för att vara exakt så var det i onsdag jag sist skrev (4 dagar).  Torsdagen var en lugn dag! jag och barnen var hemma hela dagen. Liam avslutade dagen med farmor på cirkus, han kom hem helt uppspelt klockan 21.30.

Vila från springningen

På fredagen var jag ¨på jobbet på förmiddagen, eftermiddagen tillbringade vi i spat i Söderhamn, Liam ville visa pappa hur det såg ut. Man blir helt slut av att vara i badet, jag och Leif satt som två lik i soffan den kvällen.

Vila från springningen även idag ;)

Lördagmorgon = springning med flickorna uppe i måga, idag blev det två varv! det första 5,7 och det andra 2,5, 8,2 km blev det alltså tillslut.
Efter lunchen bar det av till Hudiksvall och pappas 60 års fest! jag drog nitlotten som vanligt! fick köra både dit och hem.

Idag söndag så är det skönt att jag drog nitlotten! Leif har inte varit SÅ pigg! Det har varit en lugn dag! en sväng till folkparken så att barnen skulle få springa av sig.

Ikväll stod det på träningsprogrammet att jag skulle vara ute i 80 minuter/ springa i minst 60 minuter och gå resten.
Jag gav mig iväg1 innan jag kommit halvvägs så ångrade jag mig! funderade på vad jag håller på med, men rätt som det var så var jag hemma. När jag kom hem så såg jag att jag hade fuskat - var bara ute i 70 minuter! hade ingen klocka med mig. Mätte upp hur långt det blev, 11,1 km! lite slut i benen.

Ska nu avsluta kvällen med valvaka

Kommentarer
Postat av: Johan

Fan vad du springer! jag får dåligt samvete av att läsa detta :P

2009-06-09 @ 12:08:04
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0