Varför??

Varför?? är jag alltid ute i sista minuten! Idag så har hela familjen Cavallin jagat runt på köpingen på jakt efter någonting snyggt att ha på sig på bröllopet i morgon! Leif var ute efter en kostym och det var han inte ensam om nu i studenttider. Han hittade till slut en jättefin kostym och en ännu snyggare skjorta till. Japp då var gubben snygg! då var det jag kvar!! Fick med mig tre klänningar in i hytten och hittade en svart som var otroligt snygg - men kan man verkligen ha svart på ett bröllop?? det får bli så ändå! Jag hoppas att dom blir gifta även fast jag bär svart. Som tur är så har Liam redan kläder och Linn får inte följa hon får vara med mormor.


Idag så har Carina anmält oss till tjejmilen - light valley ladies, fyra stycken flickor som ska pusta och frusta sig fram på Djurgårn den 30/8. 

Någon springning blev det inte idag - nu har jag vilat i två dagar! det ska bli skönt att springa imorgonbitti.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0